دوران شیرین نامزدی.. :)

امروز چهارشنبه چهارم دی ماه ۹۸..

دو روز پیش یعنی دوم دی ماه سالگرد آشناییمون بود. خداروشکر تو هشتمین سال  تو دوران شیرین عقد به سر میبریم..! :)

البته پارسال هم ی ماهی میشد که نامزد کرده بودیم و کابوس اون دوران سخت به پایان رسیده بود..

چقد زود داره میگذره واقعا. باورکردنی نیست که یک سال از بله برون و نامزدیمون گذشته و تا سه ماه دیگه سالگرد عقدمونه! بازم خداروشکر

این روزا ی کم داره عجیب میگذره. منم خودمو دارم اذیت میکنم. همش فکر و خیال و استرس.. 

ازینکه شرایط جامعه مستقیما رو برنامه های ما تاثیر داشته خیلی ناراحتم. قرار بود چند ماه بعد از عقدمون خونه مون تکمیل شه و بعدش تصمیم بگیریم که بریم همونجا یا اینکه بفروشیمش و بریم جای دیگه. وسط کارشون که به مشکلات خوردن و چند ماهی کار تعطیل شد بعدشم که حالا الان ساخت و ساز رو به پایانه ولی مشتری نیومده براش. اینجا هم چون مجتمعه روند ساختش طول کشید و کلا اینجور داستانا. 

حالا ازونور واسه ی کاری من میخاستم اقدام کنم که سخت ترین مرحلش اولین قدم بود که خداروشکر با موفقیت انجام شد اما بازم نمیدونم چرا روندش ی کم داره طولانی میشه و دوباره شرایط سخت میشه. 

انقد این روزها همه چی بهم پیچیده اس که نمیشه موضوعات از هم تفکیک کرد. و من تو این موقعیت جدیدی که هستم دارم گم میشم! حداقل اینکه قبل از این میتونستم خودمو کنترل کنم و اعصابم سر جاش بود! البته میدونم این روزا ایشون داره اذیت میشه حتی بیشتر از من. این دوریا و دلتنگیا داره اذیت میکنه. اما خب مطمئنا اینا هم ی روزی تموم میشن و همشون خاطره میشه. مثل همین هشت سالی که فکر میکنم همین دیروز باهم آشنا شدیم تا مدتهااا باهم نمیساختیم و تو سر و کله همدیگه میزدیم. ولی شما بازم با صبوری و مهربونی منو جذب کردی. الانم درسته که تو این موقعیت خسته ام و غر میزنم ولی بازم این شمایی که بهم آرامش و محبت میدی. خدایا هر کاری میکنی بکن فقط مثل همیشه لطفت شامل حالمون بشه بزودی. 

واقعا الان ی چیز متوجه شدم که بعضی وقتا هرچی خودتو به در و دیوار بکوبی هیچ فایده نداره جز اینکه صبر کنی تا پیش بره زمان و اتفاقاییکه باید بیفته و زندگی جریان خودشو داره. 

من بازم مثل همیشه صبر میکنم و چشم امیدم عشق بینمونه که اونقدر قدرت داره مشکلات پشت سر بگذاریم و باهم درستش کنیم. 

من انقد به این وبلاگم اعتقاد دارم که خوش قدم و راه گشاست برام که الان سریع اومدم  بنویسم تا مثل همیشه بهترینا برامون اتفاقا بیفته و شاد بشیم.، انشالا..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد