ایام متاهلی.. :)

سلااام.. :)))))

نگاه کردم آخرین باری که اومدم غر زدم و خاطراتمونو نوشتم حدود ۹ ماه میگذره!

اول باید بگم که حدود ۶ ماهه که خداروشکرررر خونه ی خودمون هستیم و واقعا معجزه رو به چشم دیدیم. کارامون مثه همیشه دقیقه نود ولی در بهترین زمان و قشنگ ترین حالت درست شد و دقیقا اولین سالگرد عقدمون یعنی ۲۵ام اسفند ۹۸ زندگیمون شروع کردیم. 

درسته که از همون موقع ی ویروس ناشناخته تو جهان اومد ! و دو ماه قرنطینه شدیم تو خونه اما واسه ما که خوب بود! :)

 فروردین و اردیبهشت تو خونه ی خودمون ورِ دلِ هم فیلم دیدیم و بازی کردیم و حرف زدیم و شیرینی پختیم و آخر شبا با ماشین میرفتیم دور میزدیم و هی مامانم و خاهرم واسم غذا فرستادن و ایشون هم کارای خونه رو انجام میداد و کلا ولوطور گذروندیم و خوش گذشت.. :))

بعدشم دقیقا فردای قرنطینه کار ایشون که منتظر جواز بودن درست شد و اینجوری محل کارش با خونمون ده دقیقه فاصله داره! واقعا کی فکرشو میکرد همه چی مثه قطعات پازل درست کنار هم قرار بگیره و نتیجش آرامشی بشه واسه مایی که کلی سر هرچیزی حرص و جوش خوردیم. 

حالا الانم اومدم طبق اعتقادی که به وبلاگمون دارم یکی از دل نگرونیامون بگم تا بلکه سبک بشم و هرچه زودتر خبر خوش برامون بیاد. چون از خرداد ماه که شما واسه ی کاری اقدام کردی و با وکیل صحبت کردی تا الان که سی شهریوره هنوز خبری نشده و آقای وکیل هم گفته به وقت بیشتری نیاز دارم. البته که از اولی هم که اقدام کردیم نتیجه ی کار مشخص نبود که آیا این هزینه ای که میکنیم به نفعمون هست یا نه و و ما شانسمونو خاستیم امتحان کنیم.

در کل واسه همه ی این روزا باید ی خداروشکرررر بزرگ گفت..:))

نظرات 1 + ارسال نظر
خواننده قدیمی دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 19:46

سلام امروز اتفاقی اینجا رو خوندم تبریک میگم رفتی سر خونه زندگیت آرزوی خوشبختی دارم برات
راستی پست قبلی جواب کامنتم آدرس اینستا رو گذاشتید ولی من پیدات نکردم
حالا فکر کنم شش ماه دیگه کامنت منو بخونی :-)

سلام عزیزم قربونت ممنون از لطفت
چک کردم درست بود میخوای شما آیدیتون بدین
man.shoma89

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد