۱۴۰۰

خب این اولین پست ۱۴۰۰ 

روز شنبه ۱۸ام اردیبهشت 

ساعت ۱۱/۳۴ شب هست.

البته که مهم ترین و لذت بخش ترین و میتونم بگم هیجان انگیز ترین اتفاق زندگیمون در اواخر سال۹۹  افتاد و خداروشکر اسفند ماه دوست داشتنی  امسالمون دوست داشتنی تر شد.. :))

و ی خداروشکر جانانه باید بگیم بخاطر نوروزهایی که تو این چند سال اخیر کنار هم داشتیم که واسه ما پُر بود از معجزه..

حالا معجزه ی عید امسال بعدا میام مفصل در موردش مینویسم چون خودش به تنهایی ی پست کامل میخاد و دوس دارم ثبتش کنم.

فعلا میخام بگم اون موضوعی که تو  پست قبل  شهریور ۹۹ ثبت کردم و توضیح دادم که از خرداد ۹۹ ایشون با ی وکیل صحبت کردن که پیگیر قضیه کاری ایشون بشن الان که اردیبهشت ۱۴۰۰ حدود  یک سال میگذره و جز چندتا پیگیری و تماس تلفنی از آقای وکیل نداشتیم. 

راستش نمیدونم چرا من خیلی رو این قضیه حساب باز کرده بودم و البته هنوز هم امیدوارم. درصورتیکه ایشون میگه کلا رهاش کن تا اگه ی روزی درست شد کارمون خوشحال بشیم و اگرم نشد ضربه نخوریم. 

ولی ازونجاییکه من به این دفتر خاطراتم اعتقاد دارم اومدم اینجا بنویسم که هم سبک شم هم بازم از خدا معجزه ببینیم. همونطور که تا الان بارها و بارها لطف خدا رو به چشم دیدیم خداروشکر. 

و اینکه امروز ایشون با حسنی  در مورد کلبه حرف زدن تلفنی و قرار شد تو این چند روز تکلیف قراردادمون مشخص بشه امیدوارم که امسالم شرایط مطلوب باشه. 

درهرصورت زندگی متأهلی با فراز و نشیب های شیرین خودش در جریانه و ما روز و شب ها رو با عشق و امید و تلاش سپری میکنیم. :))

در آخر دعا میکنم این ویروس منحوس جهانی هرچه زودتر از بین بره و در کمال سلامت و امنیت زندگیمون ادامه بدیم انشالا..