شنبه ۹۸/۱۰/۱۴..

بارون بارونه؛ پیشِ من می مونه ●♪♫
معتادِ همیم؛ عاشق و دیوونه! ●♪♫
با تو؛ می دونی جمعمون جمعه… ●♪♫
چقد خوبه؛ حالِ همه! ●♪♫
قرصه دلم، وقتی داریم هموُ ●♪♫
زبونم گرفت! تو بگیر حرفمو… ●♪♫
امشب، بهترین شب برامونه ●♪

+ خداروشکر اعتقادم به این وبلاگ درست بود. دقیقا موقع هایی که میام و هرچی که داره تو ذهنم میگذره رو مینویسم بعدا که میخونمشون خیلی عجیبه برام که چجوری پشت سر گذاشتیمشون. مثل همین دو هفته پیش که ساعت سه نصفه شب اومدم نوشتم و نوشتم.. از کاری که میخاستیم انجام بدیم ولی ریسک داشت بالا پایین شد و اولین قدمش خیلی سخت بود و روندش ی کم داشت به مشکل برمیخورد.. ولی بشکل باورنکردنی چند ساعت بعد از نوشتن اینها نزدیکای ظهر بود که ایشون زنگید بهم و گفت کارمون انجام شده وای چه لحظه ی شیرینی بود اون پنجشنبه ی دوست داشتنی چقد بالا پایین پریدم از خوشحالی‌ چقد پشت تلفن جییییغ زدم. 

حالا الان فقط منتظر فروش واحدمون هستیم که اینم قرار نبود انقد طول بکشه و حتم دارم بزودی میام مُهر تایید این مرحله که مهم ترین و سرسخت ترین مساله ی موجوده رو میزنم و بازم خداروشکر میکنم بخاطر وبلاگ دوست داشتنیم با کلی خاطره. امشب چهلمین روز از دعایی که جهل شب باید میخوندم رو خوندم و تموم شد انشالا خدا کمک میکنه مثل همیشه.. :)

نظرات 2 + ارسال نظر
خواننده قدیمی دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت 20:56

میتونم تو اینستا دنبالت کنم؟

بله عزیزم چرا که نه
man.shoma89

خواننده قدیمی جمعه 11 بهمن 1398 ساعت 19:37

سلام من چند سال پیش میخوندمت تا اینکه تو دیگه ننوشتی امروز اتفاقی پیدات کردم کلی سوپرایز شدم از اینکه عقد کردی خیلی واست خوشحالم خداروشکر به آرزوت رسیدی دعا کن منم به خواسته دلم برسم

سلااام عزیزم مرسی از محبتت منم سورپرایز شدم از همراهیت. انشالا که بهترینها نصیبت میشه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد