دلم لج میخاست.. :)

امروز ظهر اومدم کلبه.. نشستیم عکس و کیلیپ تل.گرامی دیدیم.. بعد رفتیم تو سایت,  فیلم  و سانس مناسب رو انتخاب کردیم که عصری بریم سی نما.. 

شما خابیدی و منم ظرفارو شستم.. این چند روز هرچی خورده بودیم ظرفارو نشسته بودیم و بدجوری تلنبار شده بود.. :)

ظرفا که تموم شد, آشپزخونه رو مرتب کردم و همبرگر و ناگت هم واسه ناهار سرخیدم و بیدارت کردم غذا خوردیم که همون موقع تی وی روشن کردیم توافق. هسته ای رو اعلام کردن.. 

بعد ناهار, شما گفتی حاضر شو بریم سی نما اما من لج کردم و گفتم  دیگه از سانسی که میخاستیم بریم گذشته دیگه نمیام.. :/ گفتی خب ی سانس دیگه, ی سی نما دیگه بریم..  قبول نکردم و سر همین لج بازی ها, قاط زدی و ی کم داد بازی کردیم.. 

دیگه نشستیم تکرار پایتخت رو دیدیم و شما هم ی سری از برگه هات رو گم کرده بودی .. چند بار بخاطر همین باهام حرف زدی و ازم سوال کردی.. 

 منم تا سوپرمارکت رفتم و اومدم و  بحالت قهر, هات چاکلت و پفک خوردم و برگشتم خونه.. 

اومدمم خونه بهت اس ندادم تا شب که تو گروه کلاس دوشنبه ها, ی پیغام گذاشتم و شما اومدی لایک کردی.. کلی از کارت خوشم اومد.. :)

شب بخیر هم ندادیم تا فردا که..

نظرات 3 + ارسال نظر
خاتون یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 09:10

سلام.

یهویی اینجارو پیدا کردم و پستای باز رو خوندم. منم مثل دوستمون نفهمیدم مزدوجین. دوستین چیه جریان.و اگر دوستین هاپو کیه که در جریانه. خخخخ!!
ولی حتما منم بیشتر بخونم می فهمم.

سلام..
خوش اومدین خاتون جان..
همه پستا بازه..!
دوست هستیم ولی کلبه خونمونه..
هاپو خاهرمه..

آبانه سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 12:13

قهر نکن خانوم
اگه نق نق نمیکردی سینما رفته بودی و کلی خوش گذشته بود بهت

من زودی قهر میکنم اما زود هم پشیمون میشم و اصن قهر طولانی نمیتونم..
دقیقا درست میگی آبانه جون.. بعدا فهمیدم خیلی الکی لجبازی کردم..
:-*

ماهور سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 10:13 http://mahurmahan92.mihanblog.com/

سلام
من ازوب آبانه جونم اومدم اینجا
خوجحال میشم باهم دوست شیم....
توافق هسته ای موبارک باشه
واااای ظرف شستنونگوکه عذاب الهیه
الان من متوجه نشدم.شماازدواج کردید؟
عاخه اولش که خوندم فکرکردم مزدوجیدبعدعاخرش حس کردم مزدوج نیستید
من برم باقی پستاروبخونم شایدمتوجه شم

خوش اومدی عزیزم..
الان دوس شدیم دیگه..
ممنون بر توام مبارک ماهور جان..
من از ظرف شستن بدم نمیاد، اما هرچی حجمش زیادتر میشه تنبل تر میشم..
نه ازدواج نکردیم.. ولی کلبه خونمونه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد