خبر فوری.. :)

پیج اینستام رو عمومی کردم.. :)

man.shoma89

نظرات 2 + ارسال نظر
عارفه چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 16:37

سلاااااااااااااام م م م م
تشکر میکنم بخاطر اینستا
سپاا ا ا اس س س
چقده عکسای گل گلی داری ی ی
خیلی خوب بود

سلااااااااااااام عارفه جونم..
خاهش عزیزمممم.. خیلی دوس داشتم حداقل پیج عمومی بمونه اما خودت میدونی چه خبره فضای مجازی.. بعدشم خیلی دوس داشتم توام اونجا بودی بیشتر میحرفیدیم..
فدااااش.. خودت گُلی خانوم خانوما..
مرسی که دیدی عزیزمم.

مونا یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 13:01

سلام . خوبی؟
من همیشه میخونمت و خیلی دوست داشتم عکسات رو ببینم
ممنون که اجازه دادی عکسات رو ببینم
واقعا زیبا بود و عشق و محبتی که بینتون هست تو عکسا کاملا حس میشد
ایشالا همیشه کنار هم خوب و خوش باشید و تا ابد برای هم و کنار هم بمونید با دل شاد و لب خندون
موفق باشی دوست خوبم

سلام مونا جان.. خوش اومدی عزیزم.. :-*
آخی مرسییی عزیزمممم .. کامنتت پُر از لطف و مهربونی بود.. لطف داری گلم..
مرسی که دیدی.. من خودم خاننده ی خاموش خیلی ها بودم ولی چون ی سری محدودیتا میاره خاموش بودن اما من دوس دارم عکسا و اینستا رو با شما دوستان گلم شریک باشم و فقط بخاطر امنیت بیشتر پیج عمومی نیس.. ممنون خانومی.. انشالا تو ام به آرزوهای قشنگت برسی و همیشه شاد و سالم باشه در کنار عزیزانت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد